Sikeres kampány titka
Adatvédelmi irányelv

edm kampány optimalizálás:

  • a kampány fő mondandója a levél első egyharmadában legyen, mely az olvasót kattintásra ösztönzi
  • legyen a DM levél fontosabb felületei kattinthatók
  • a DM levél feladója, tárgya illetve üzenete összhangban legyen az érkezési oldallal
  • akkor jó a DM levél, ha tömör és lényegretörő
  • a levélben több gombot is helyezzünk el
  • fontos, hogy a kreatív pontosan tükrözze az ajánlatot, egyből átmenjen az üzenet


Technikai követelmények:

  • a teljes edm levélben mérete szöveggel + képekkel maximum 150-200 kbyte lehet
  • a DM levél szélessége maximum 600-650 px, a magassága ne legyen nagyobb mint 800-1000px-el
  • lehetőleg a levél legnagyobb része szövegesen megoldható legyen
  • a képek ne legyenek lekerekítettek
  • szöveg előtt/mögött ne legyen színátmenet
  • szöveg előtt/mögött ne legyen kép
  • javasolt karakterkészlet: Verdana, Arial, Tahoma
  • a levél alja a kötelező szövegrészt tartalmazza: a küldő azonosítása, leiratkozási link, nyilvántartási szám (~350 karakter)
  • ha levél sablonról van szó, akkor a "változó" részek, lehetőleg szövegesek legyenek, vagy minden verzió készüljön el (pl: fejlécben 20%, 30% felirat)
  • a perszonalizálást azaz a személyes megszólítás a levél elejére célszerű rakni
  • a levél szövege (doc, txt), a képek (jpg, esetleg pdf, psd) külön fileban csatolva rendelkezésre álljanak
  • a kiküldendő levél két részből áll, HTML verzió és text verzió


Tovább növelheti a hatékonyságot:

  • több vizuális elemmel
  • rövidebb lényegretörő szöveg
  • célcsoportra szabott szöveg (életkorra, érdeklődésre, lakhelyre, végzettségre, stb)


    • DM levél leadás:

      A tervezhetőség érdekében legalább 2-3 nappal a tényleges kiküldés előtt kérjük az alábbiakat:
      • levél tárgya
      • feladó
      • leprogramozott levél a grafikai anyagokkal
      • text verzió




  • Sikeres kampány titka

    Tippek a releváns kattintókért

    tovább
  • Kampány menete

    Igényfelméréstől a statisztikáig

    tovább
  • Jaguár Média

    Lépésről-lépésre

    Kampány indítási útmutató

    tovább
  • Jaguar Média

    Edm szótár

    Fontosabb alapfogalmak

    tovább