Lépésről-lépésre
Jaguár Média

Kampány Indítási útmutató:


1.Kampány célkitűzése

Image építés, Értékesítés, termékismertetés, adatbázis építés, ...

2. Kampány pozicionálása

Célcsoport kiválasztása, kiküldési időpont megbeszélése

3. Kreatív(ok) egyeztetése

Méret, típusa, megjelenése, célja, ...

4. Megrendelés visszaigazolás elkészítése, mind két fél aláírása a konkrét média tervvel

A megrendelés igazolás tartalmazza: a felületeket, Kreatív méretét, kampány futási idejét, lista árat, egységárat, megrendelt reklám mennyiségét, kedvezményt, nettó árat

5. Kreatívok legyártása

Az edm levelet készítheti az ügyfél, valamint a Jaguár Média is. A gyártási költséget a hirdető fizeti meg

6. Kampányindítás

A megrendelés visszaigazolásban feltüntetett időben kerül kiküldésre az Elektronikus edm levél

8. Kampányzárás

A megrendelt kampány teljesülésével lezárjuk a kampányt

9. Statisztikaküldés az ügyfél részére

A teljesített E-dm kampányról részletes statisztikát küldünk az ügyfél részére

10. Számlaküldés a kampány zártával

  • Sikeres kampány titka

    Tippek a releváns kattintókért

    tovább
  • Kampány menete

    Igényfelméréstől a statisztikáig

    tovább
  • Jaguár Média

    Lépésről-lépésre

    Kampány indítási útmutató

    tovább
  • Jaguar Média

    Edm szótár

    Fontosabb alapfogalmak

    tovább