Kampány menete
Kampány menete

Hogyan tervezzük meg e-mail kampányunkat




1 lépés: Igényfelmérés, megvizsgáljuk milyen típusú kampányra van szüksége a megrendelőnek (Image, PR, Sales alapú)

2. lépés: A meghatározott célcsoportra készítünk egy szűrést, majd személyreszabott árajánlatot készítünk

3. lépés: Az ajánlat elfogadása után szerződés kötés

4. lépés: A kampány kiküldési dátuma előtt 2 munkanappal anyagleadás, hogy a kreatívot le tudjuk tesztelni az éles kiküldés előtt

5. lépés: Tesztelés után a befoglalt napon megtörténik az éles kiküldés

6. lépés: Kiküldés után nem sokkal (már 10-20 perc belül) látjuk az első kattintásokat, reakciókat a kampány jellegétől függően.

7. lépés: A kampányt 5 perces frissüléssel nyomon tudja követni (alap információk: Levelet megnyitók száma, kattintók száma, melyik linkre mennyit kattintotak az olvasók, böngésző típusa, ...).

8. lépés: 10-15 nap után lezártnak tekinthetjük a kampányt, ugyanis a kiküldött levélből érkező megnyitások/kattintások 90-95 %-a ekkora teljesül. Ezekből az adatokból tudjuk elkészíteni végleges statisztikát.


E-DM kampány menete

Kérjen személyre szabott árajánlatot itt>>>





  • Sikeres kampány titka

    Tippek a releváns kattintókért

    tovább
  • Kampány menete

    Igényfelméréstől a statisztikáig

    tovább
  • Jaguár Média

    Lépésről-lépésre

    Kampány indítási útmutató

    tovább
  • Jaguar Média

    Edm szótár

    Fontosabb alapfogalmak

    tovább