eDM eszközei és jellemzői
Adatbázis építés

Eszközei

Elektronikus hírlevél, elektronikus direkt e-mail marketing.

Jellemzői

Jól célozható: Megfelelő adatbázis esetén pontosan leszűrhetőek azok a címzettek, akik a hirdető üzenete szempontjából érdekesek.
Mérhető eredmények: Számos statisztika – megnyitási arány, átkattintási arány, átkattintók jellemzői – áll rendelkezésre.
Magas válaszadási arány: Egy jól felépített e-mail marketing kampány esetén nem ritka az 5-15%-os válaszadási arány.
Gyors: Egy e-mail marketing kampány akár 1-2 nap alatt lebonyolítható.

Az eszközhöz kapcsolódó további marketing csatornák vagy lehetőségek


- A megfelelően profilozott, karban tartott e-mail marketing adatbázis az ügyfélkapcsolat-menedzsment alapja. Segítségével teljesen egyedi ajánlatokat, lehetőségeket kínálhatunk fel a velünk kapcsolatban álló partnereknek, ügyfeleknek. Ezen kívül hatékony lehetőséget biztosít a vásárlók bevonására: például egy új terméket csak a rendszeresen vásárló, hűséges ügyfelek tesztelhetnek, melyről e-mail útján értesíthetjük őket.

- Tágabban értelmezve az e-mail marketing pr eszközként is értelmezhető azokban az esetekben – például a cég életében olykor előforduló krízishelyzetekben –, amikor rendkívül fontos, hogy közvetlen ügyfeleink azonnali és részletes, ugyanakkor a cég kommunikációs stratégiájának megfelelő tájékoztatást kapjanak.

- Az e-mail marketing segítségével célcsoportkutatások is hatékonyan végezhetők.
Edm Fogalma


  • Sikeres kampány titka

    Tippek a releváns kattintókért

    tovább
  • Kampány menete

    Igényfelméréstől a statisztikáig

    tovább
  • Jaguár Média

    Lépésről-lépésre

    Kampány indítási útmutató

    tovább
  • Jaguar Média

    Edm szótár

    Fontosabb alapfogalmak

    tovább